Deze site maakt gebruik van cookies. Klik hier om de cookie verklaring te bekijken Akkoord

Dieper slapen

Diepe slaap treedt op in de laatste fase van niet-REM-slaap. U slaapt diep wanneer uw lichaam en hersengolven vertragen. Als u voldoende diepe slaap krijgt, voelt u zich uitgerust wanneer u ochtends wakker wordt. Wanneer u 7 tot 9 uur slaapt, heeft u meestal 60 tot 120 minuten diepe slaap.



Neem Recover-Me voor het slapen gaan! 

Deze speciale formule is zodanig ontwikkeld dat als u het voor het slapen gaan inneemt de productie van stikstofmonoxide in het brein wordt geoptimaliseerd. Productie van stikstofmonoxide in het voorste gedeelte van het brein zorgt ervoor dat we in slaap vallen. Daardoor slaapt u sneller en dieper. 
Recover-Me verbetert het slaappatroon door het stikstofmonoxide in het bloed te verhogen. Dit heeft een tegenovergesteld effect van cafeïne: het lichaam wordt sneller in slaap gebracht. U slaapt vaak dieper.Door Recover-Me ’s nachts in te nemen bevordert het niet alleen het Anti-Aging-effect maar ondersteunt het ook de cognitieve vaardigheid en het geheugen.

Wetenschappelijk rapport over noodzaak stikstofmonoxide in het voorste gedeelte van het brein om in slaap te komen:

Klik hier!

Waarom is diepe slaap zo belangrijk?

Dit gebeurt er tijdens diepe slaap:

  • Herinneringen worden geconsolideerd. Diepe slaap helpt de hersenen om nieuwe herinneringen aan te maken en op te slaan en verbetert de mogelijkheid om informatie te verzamelen en op te roepen.
  • Nieuwe vaardigheden, kennis en emoties worden verwerkt.
  • Er vind fysiek herstel plaats.
  • Diepe slaap speelt een belangrijke rol bij het uit balanceren van de hormonen. Tijdens deze fase scheidt de hypofyse belangrijke hormonen af, zoals groeihormoon, die weefsels in het lichaam helpen groeien en cellen regenereren.
  • Bloedsuikerspiegel en metabolisme worden gebalanceerd.
  • Activeren van het immuunsysteem.

    Verbeter uw immuunsysteem

Dieper Slapen

Realiseer u goed wat er gebeurt als u een gebrek heeft aan diepe slaap!

Als u niet genoeg diepe slaap krijgt, zullen alle bovenstaande voordelen niet voldoende plaatsvinden, wat op lange termijn ernstige gevolgen kan hebben voor uw gezondheid.

Er lijkt niet zoiets te bestaan als te veel diepe slaap.Wetenschappers zijn het erover eens dat slaap essentieel is voor de gezondheid en hoewel REM-slaap belangrijk is, is diepe slaap het belangrijkste om u uitgerust en gezond te voelen. De gemiddelde gezonde volwassene krijgt ongeveer 1 tot 2 uur diepe slaap per 8 uur nachtrust.

Dieper Slapen Beter Slapen

Hoe verbetert Recover-Me mijn diepe slaap?

Als u 's avonds Recover-Me Anti-Aging inneemt voordat u naar bed gaat, verbetert dit het slaappatroon door het niveau van stikstofmonoxide in het bloed te verhogen. Dit heeft een tegenovergesteld effect van cafeïne: het lichaam wordt sneller in slaap gebracht, u slaapt dieper. Door 's nachts Recover-Me in te nemen, bevordert het niet alleen het anti-aging effect, maar ondersteunt het ook het cognitieve vermogen en geheugen.

Een ander belangrijk ingrediënt in Recover-Me is L-glutamine

Adequate niveaus van L-glutamine bevorderen:

  • een goede gezondheid,
  • optimalisatie van het slaapcyclus gedrag,
  • een rustige geest
  • en verminderde onrust.

De functie van L-glutamine is ook gerelateerd aan de darmgezondheid, weefselgenezing, hersenen- en spierfuncties, en reguleert de eetlust.

De multifunctionele rol van L-glutamine maakt het een van de belangrijkste en meest voorkomende verbindingen in het lichaam. Goede supplementen voor diepe slaap moeten altijd L-glutamine bevatten.

Slaap is uw super-power bekijk deze Ted talk

H. Derksen

Het valt me op dat sinds ik Recover-Me gebruik ik dieper slaap en uitgerust wakker wordt.

K. Eijsden

Ik heb altijd goed kunnen slapen, maar sinds ik Recover-Me gebruik merk ik dat ik dieper wegzink als ik slaap. Ik wordt uitgerust en fris wakker.

Toine Huisjes

Ik neem Recover-Me een half uur voor het slapen gaan en voel me meer relaxed. Heb ook het idee dat ik mijn bloed voel tintelen. Heb sindsdien meer energie gekregen.

Renate Maas

Ik heb levendiger dromen en slaap makkelijker in. Ik blijf het zeker iedere avond gebruiken!

Hoe verbetert u uw diepe slaap?

  1. Zorg dat uw slaapkamer koel (ongeveer15 graden Celsius) is.
  2. Zorg dat uw slaapkamer zo donker mogelijk is, licht op onze ogen stimuleert de hersenen en zorgen ervoor dat we wakker blijven. Donkere gordijnen of een oog-slaapmasker kan uitkomst bieden. 
  3. Zorg voor voldoende frisse lucht. Ontlucht uw slaapkamer gedurende de dag. Ideaal is als u s’ nachts de ramen open heeft. Door de frisse lucht zult u dieper slapen.
  4. Probeer de slaapkamer zo geluiddicht te maken als mogelijk. geluiden verstoren de nachtrust. Oordopjes kunnen een uitkomst bieden.
  5. Als u 's avonds Recover-Me Anti-Aging inneemt voordat u naar bed gaat, verbetert dit het slaappatroon door het niveau van stikstofmonoxide in het bloed te verhogen. Dit heeft een tegenovergesteld effect van cafeïne: het lichaam wordt sneller in slaap gebracht, u slaapt dieper. Door 's nachts Recover-Me in te nemen, bevordert het niet alleen het anti-aging effect, maar ondersteunt het ook het cognitieve vermogen en geheugen.
  6. Vermijd werk op computer en telefoon 2 uur voor het slapen gaan. Het licht dat wordt afgegeven van deze apparaten laten uw hersenen ‘denken’ dat het overdag is zodat u minder goed in slaap komt. 
  7. Neem een kopje thee en relax na het sporten, zodat het lichaam weer tot rust kan komen.
  8. Muziek kan ons kalmeren. Zet voor het slapen gaan uw favoriete muziek aan. Hoewel van klassieke muziek is aangetoond dat het de bloeddruk verlaagt en stress vermindert, helpt alle muziek die u leuk vindt u te kalmeren en uw humeur te verbeteren.
  • Wandel minimaal een kwartiertje buiten voor het slapen gaan. De frisse lucht doet wonderen om in een lekkere diepe slaap te komen.
  • Lees een boek voordat u het licht uit doet. Het verzet de gedachten zodat u sneller in slaap komt. Lezen is een geweldige manier om te ontspannen. Zelfs slechts zes minuten lezen en te worden meegenomen in een verhaal kan stress verminderen met 68%, volgens onderzoek van de Universiteit van Sussex. De cognitieve neuropsycholoog die de test uitvoerde, Dr. David Lewis, beschreef verdwalen in een goed boek als "de ultieme ontspanning ... je kunt ontsnappen aan de zorgen en stress van de dagelijkse wereld ..." In het beste geval is het een echt boek - u weet wel, die hardcover- of paperback-volumes met de pagina's aan elkaar genaaid - geen e-Reader, iPad of andere apparaten met achtergrondverlichting.
  • Overweeg om later op de dag cafeïne en alcohol te beperken. Om relaxed de nacht in te gaan moet u overdag beginnen rekening te houden met een aantal zaken. Het omvat vroeg sporten, het beperken van cafeïne - koffie, thee en frisdrank - na de lunch, het vermijden van voedsel dat uw maag kan verstoren en misschien het happy hour overslaan, omdat alcohol te laat op de dag de slaapkwaliteit kan verminderen.
  • Stel uzelf 's morgens bloot aan natuurlijk licht (buitenshuis, indien mogelijk!). Door overdag voldoende natuurlijk licht te krijgen, houdt uw lichaamsklok ook een gezonde slaap-waakcyclus..

Lekker diep slapen is een geweldige oppepper voor uw gezondheid. We hebben u nu een heleboel tips gegeven die kunnen bijdragen aan een goede nachtrust en een fijne diepe slaap. Wij wensen u een goede nachtrust toe!

  • Recover-Me is een speciale formule dat zodanig is ontwikkeld dat als u het voor het slapen gaan inneemt de productie van stikstofmonoxide in het brein wordt geoptimaliseerd. Productie van stikstofmonoxide in het voorste gedeelte van het brein zorgt ervoor dat we in slaap vallen. Daardoor slaapt u sneller en dieper!
Reviews
    Recover-Me heeft een unieke samenstelling van aminozuren dat uw lichaam van de juiste brandstof voorziet om;

  • de bloedstroom in het lichaam te bevorderen,
  • de bloeddruk op natuurlijke wijze te reguleren,
  • sneller te herstellen na een ziekte of een operatie
  • en verbetering van de seksuele gezondheid.
  • Daarnaast heeft het ook veel anti-verouderingseigenschappen.
Bekijk alle voordelen
    Zoals gezegd; het endotheel heeft l-arginine nodig om het stikstofmonoxide te produceren. Na de leeftijd van 23 jaar produceert en absorbeert het lichaam L-arginine nog nauwelijks. Als u alleen een supplement van L-arginine gebruikt, zal uw lichaam het niet voldoende absorberen. Recover-Me is een unieke formule van aminozuren in de juiste verhouding gecombineerd met een unieke drager, die de productie van stikstofmonoxide in het lichaam optimaliseert.
Bestellen